El Recam Làser Caldes ha sumat un valuós triomf a la pista del Club Patí Calafell per 0 a 5 en la segona jornada de l’OK Lliga. Els calderins han hagut de suar per emportar-se els tres punts després d’una primera meitat on els de Varias han sigut superior però l’encert vallesà ha sigut clau en el segon temps.

El duel ha començat amb domini dels locals. Els tarragonins han gaudit de bones arribades però Camps, un cop i un altre, ha lluit un estat de forma superlatiu. Els de Candami han patit per controlar el joc i en el primer temps, poques vegades han provat al meta rival. La millor oportunitat ha arribat amb una bona assistència d’Alexandre Acsensi que no ha pogut completar Rodríguez.
En el segon temps ha canviat completament el rumb del partit. En menys de vuit minuts, els calderins han sentenciat el duel. Primer, Giménez amb un fort xut ha avançat als arlequinats. Un minut després, Rovira ha anotat una falta directa per blava a Pelizzari. Arnau Xaus, des de la directa per la 10a falta del Caldes, ha pogut retallar distàncies, però novament Camps ha brillat. Giménez, amb un xut creguat, ha fet el 0 a 3 i dos minuts després, Rovira ha definit a la perfecció un 1 vs 1 per fer el 0 a 4. A falta de dos minuts, Giménez ha tancat el partit amb el 0 a 5 completant el seu hat-trick personal.
Fantàstica victòria del Recam Làser Caldes en el primer desplaçament de la temporada. La segona part ha decidit la balança per els vallesans que sumen 6 punts en els dos primers duel de la lliga. Ara, els calderins es preparen per el partit del proper dissabte a la pista del Club Patí Vic.