El Recam Làser es prepara per a una nova prova a l’OK Lliga enfront del Club Patí Vic aquest dissabte a la Torre Roja. Els de Candami, tercers a la taula, aspiren a sumar la dotzena victòria a la lliga davant d’un Vic més perillós que mai per la urgència de sortir de la zona baixa.

Els osonencs no troben la regularitat després de més de mitjà temporada. Els joves lideren el nou projecte dels de la plana que confien amb mantenir la categoria un any més. “Litus” Sánchez destaca en atac amb 8 gols (3/9 en FD). Els jugadors més utilitzats per Quim López són “Met” Molas, Ernest Burgaya i els joves Arnau Font i Oriol Ramírez. Els vigatans han sumat tres victòries aquest curs, precisament, dues com a visitants.
Els vallesans volen tornar a sumar la victòria a casa. Després del triomf contra el Calafell, els de Candami són conscients que una victòria serà clau abans de dos partits claus contra Reus i Lleida. El tècnic arlequinat compta amb tots els seus homes disponibles pel duel de dissabte a les 19H