El Caldes busca el tercer triomf de la temporada a Madrid
- Premsa Club Hoquei Caldes

- hace 3 días
- 1 Min. de lectura
El Recam Làser Caldes visita aquest dissabte la pista del Rivas madrileny en una gran oportunitat per sumar punts i apropar-se als rivals a la classificació. Els de Candami arriben amb el plus moral del triomf contra el Cerdanyola.

El Caldes s’enfrontarà a l’equip revelació d’aquest inici de temporada. El Rivas, que ha tornat aquest curs a l’OK Lliga, està mostrant un nivell alt i constant que els manté fora de la zona de descens i amb opcions reals de seguir a la màxima divisió nacional.
Liderats per un jugador superlatiu com Sergio Martín, autor de 14 gols, i amb un porter de garanties com Marc Castañer, els madrilenys són un bloc competitiu, lluitador i capaç de mantenir un alt rendiment en tots els compromisos. A la primera volta, el Rivas va sumar els tres punts a la Torre Roja.
Ara, la situació és diferent pels calderins, que arriben en un bon moment de forma i amb la confiança necessària per capgirar la situació. El tècnic calderí confia a repetir un partit similar al de la primera volta, però aquest cop amb l’encert que l’equip està mostrant en els últims duels, especialment contra el Cerdanyola.
Amb els dubtes d’Humberto Mendes i Arnau Serra, el Caldes viatjarà a Madrid amb l’objectiu d’aconseguir el tercer triomf a la lliga i acostar-se a la zona de permanència.




Comentarios