El Recam Làser Caldes visita aquest dissabte la pista del Sant Cugat, debutant aquesta temporada a l’OK Lliga. Els calderins, segons a la classificació amb 18 punts, confien en seguir la bona dinàmica a la lliga i sumar la setena victòria del curs.

Enfront es trobaran amb un conjunt rocós que vol sumar la primera victòria a la màxima categoria amb el plus de fer-ho davant de l’afició. Els de Vadillo són conscients que necessiten aconseguir els tres punts per agafar impuls a la taula. A la seva pista s’han mostrat molt forts i van estar a punt de sorprendre al Reus (2-3), Liceo (3-3) o Voltregà (2-2). Pau Gilabert i Jordi Gabarra s’han mostrat com les principals referències en atac dels vallesans amb 5 i 4 gols respectivament.
Els calderins són conscients que sumar un nou triomf els donaria impuls per assolir els objectius de la temporada. Si els de Candami guanyen igualarien la millor primera volta a l’OK Lliga en només vuit jornades. Xavi Rovira s’està retrobant amb el gol i serà clau per seguir la bona ratxa. Ferran Rosa, des de el punt de penal, és el màxim golejador de l’equip. Destacar l’aspecte defensiu dels arlequinats, quarta millor defensa de la lliga, amb un Campor que sobresurt en les boles aturades. Els de la Torre Roja hauran d’oferir la millor versió per poder aconseguir la victòria en una de les pistes més complicades de la lliga.
El proper dissabte a partir de 2/4 de 9 del vespre, PHC Sant Cugat vs Recam Làser Caldes, en directe per Ràdio Caldes.