top of page

El Recam Làser Caldes cau a Maçanet (3-0) i queda en una situació delicada a l’OK Lliga

El Recam Làser Caldes ha caigut per 3-0 a la pista del SHUM Maçanet i queda en una situació compromesa a l’OK Lliga. Els de Candami, tot i iniciar el partit amb domini i bones sensacions, van tornar a veure’s penalitzats per la manca d’encert de cara a porteria i es troben ara contra les cordes a la classificació.



El conjunt vallesà va repetir el guió de les darreres jornades: sortida intensa, arribades clares però sense capacitat per superar el porter rival. Amb el pas dels minuts, els locals van saber interpretar millor el partit i trobar espais a la defensa arlequinada. A tres minuts per al descans, Josep Hernández va avançar el SHUM amb l’1-0, un cop dur per als calderins, que es veien per sota al marcador malgrat les bones sensacions inicials.


A la represa, un nou revés per als de Candami. De nou Josep Hernández, al minut 28, va superar Xus Fernández per situar el 2-0. El gol va ser excessiu pel que s’estava veient a la pista i va afectar anímicament els visitants, incapaços de superar el mur defensiu liderat per Jordi Pons, un dels noms propis del partit. Ja al minut 40, Roger Presas va establir el 3-0 definitiu, sentenciant l’enfrontament i complicant encara més les opcions de permanència del Caldes.


És un cop dur per a l’equip i per a l’afició. A falta de nou jornades, la situació és molt delicada i només una reacció contundent pot evitar el descens. Ara toca reflexionar, corregir errors i competir fins al final per defensar aquests colors.

 
 
 

Comentarios


bottom of page