El Recam Làser Caldes viatja aquest cap de setmana a Galicia per visitar la pista del Deportivo Liceo. Els calderins volen estrenar-se a Riazor i sumar el tercer triomf consecutiu a la lliga.
Els arlequinats afronten el matx després de les bones sensacions de la victòria contra el Sant Just. El tècnic vallesà disposarà de tots els seus efectius per un partit que serà complicat.
Els gallecs arriben a la cita amb dubtes després d'un inici irregular. Les tres derrotes a domicili contra Calafell, Sant Just i Mataró han sorprés als de Copa que buscaran trencar la mala dinàmica. A les files gallegues, Dava Torres i Cesar Carballeira, lideren, un any més, el bloc de Juan Copa.
Aquest dissabte a partir de les 6 de la tarda, Deportivo Liceo vs Recam Làser Caldes, en directe per OK Liga TV.
Kommentare