El Recam Làser Caldes s’ha estrenat amb victòria per 5-3 contra el CP Voltergà. Un duel molt intens on els de Candami han lluitat fins el final per sumar els primers 3 punts de la temporada.

El partit ha començat amb un Caldes molt endollat, especialment Xavi Rovira. El 4 ha fet 2 gols en només 3 minuts. Un inici de partit immillorable pels de Candami. Els de la Torre Roja es trobaven molt còmodes a la pista però en un xut llunyà del Voltregà, Molas ha fet el 1-2 aprofitant un refús de Camps. Un gol que ha esperonat als de Manolo Barceló ja que al minut 13 Petxi Armengol ha empatat el duel amb un potent xut de cullera.
A poc més de 5 minuts pel final de la primera part, Aleix Molas ha vist blava però Cristian Rodríguez no ha pogut anotar ja que la directa s’ha anat al ferro.

A la represa el duel ha mantingut una tònica semblant, amb un Caldes més dominador en la possessió. Els de Candami buscaven un gol que no ha arribat fins al minut 37 per mitjà de Cristian Rodríguez. El nou fitxatge del Caldes s’estrena a l’OK Lliga amb el Caldes amb un gol molt protestat pels osonencs ja que estava al límit de la possessió.
Camps ha estat providencial aturant una directa a Pol Gallifa just després del 3r gol del Caldes. A menys de 10 minuts pel final, Molas ha vist blava i, tot seguit, els àrbitres l’han expulsat per les reiterades protestes. Marcos Blanqué ha aprofiat per fer el 4-2 amb una excel·lent definició de falta directa. Amb la superioritat númerica, Blanqué ha fet el 5-2 rematant de primeres.
Èric Vargas ha fet el definitiu 5-3 desviant una pilota a l’interior de l’àrea al minut 5. En els darrers instants els d’Osona han buscat el gol sense porter però el marcador no s’ha mogut.

El Recam Làser Caldes suma la primera victòria de la temporada. El proper rival serà el Reus Deportiu, dissabte a les 20h en una nova cita a la Torre Roja.