El Recam Làser Caldes rebrà aquest dissabte la visita del CH Palafrugell a la Torre Roja. Un partit molt important pels de Candami ja que després d’aquest partit contra el conjunt gironí, tindran gairebé 1 mes sense competició a causa de l’europeu de seleccions.

El conjunt de la Costa Brava arriba a la cita després d’empatar a 4 contra el Girona en la passada jornada de la Parlem OK Liga. Els de Xevi Garcia ocupen la 12a posició a la classificació amb els mateixos punts que els de Candami. Tot i estar una posició baixa, el Palafrugell compta amb grans jugadors com Romà Bancells, Marc Figa, Xevi Puigbí o Sergi Canet. Aquest últim és, de fet, el màxim golejador de la lliga amb 13 gols.
Pel que fa al Recam Làser Caldes, els de Candami s’han tret un gran pes de sobre amb la primera victòria de la temporada a la pista de l’Alcoi. Els calderins buscaran sumar els 3 punts per seguir escalant posicions a la taula i situar-se en la zona mitja de la taula abans de l’aturada per seleccions.
El partit entre el Recam Làser Caldes i el CH Palafrugell es disputarà dissabte a les 7 de la tarda a la Torre Roja.