El Recam Làser Caldes ha caigut golejat aquesta nit davant el Reus Deportiu per 10-3. Els calderins, que s’han avançat en el marcador, no han pogut davant un conjunt local molt efectiu de cara a porteria. Els vallesans tanquen el Tourmalet sense haver sumat cap punt.

Pol Galbas ha fet el 0-1 en el minut 6 després d’una bona jugada personal. 4 minuts més tard Marc Torra ha fet l’empat a 1 i a partir d’aquí el Reus s’ha fet l’amo del partit. Marin ha fet dos gols més i Romà Bancells ha fet el 4-1 a 5 minuts pel descans amb un potent xut de cullera. Xavi Rovira ha fet el 4-2 just abans del descans.
A la represa el guió del matx ha sigut el mateix amb un Reus dominador. Marin i Bancells han fet el 6-2 i Ferran Rosa ha retallat distàncies amb un gol que ha sorprès a Càndid amb una pilota penjada a l’àrea.
Àlex Rodríguez ha fet un doblet posant el 8-3. Marin ha anotat el 9-3 a 8 minuts pel final de falta directa i Jan Escala ha posat la cirereta al pastís amb el 10-3 amb un potent xut des de fora de l’àrea.
Amb aquesta derrota el Recam Làser Caldes posa punt i final al Tourmalet sense haver sumat cap punt. Ara comença la part important de la temporada pels calderins que tenen com objectiu la lluita europea. Aquest dissabte els de Candami rebran la visita de l’Alcoi a la Torre Roja.