top of page

Gerard Rovira posa punt final a la seva etapa a Caldes

El Recam Làser Caldes comunica que Gerard Rovira no continuarà la propera temporada a la Torre Roja.



Rovira, de 27 anys, posa punt final a la seva etapa al club després d’un curs defensant els nostres colors. L’osonenc va arribar l’estiu passat procedent del Vic i ha estat un jugador important en la rotació d’Eduard Candami.


Durant aquesta temporada, Gerard s’ha guanyat ràpidament l’estima dels companys, del cos tècnic i de l’afició.


Des del Recam Làser Caldes li volem agrair el seu compromís, professionalitat i dedicació, i li desitgem molta sort en la seva nova etapa.


Moltes gràcies, Gerard!

 
 
 

Comentarios


bottom of page