Humberto Mendes no continuarà al Recam Làser Caldes
- Premsa Club Hoquei Caldes

- 29 may
- 1 min de lectura
El Recam Làser Caldes comunica que Humberto Mendes no continuarà el proper curs a la Torre Roja.

L’internacional angoleny posa punt final a la seva segona etapa al club, després de tornar l’estiu passat procedent del Club Patí Vilafranca.
Des del club volem agrair-li la seva dedicació, compromís i professionalitat durant aquesta etapa defensant la samarreta calderina.
Humberto, et desitgem molta sort i molts èxits en la teva nova etapa.




Comentarios