top of page

Humberto Mendes no continuarà al Recam Làser Caldes

El Recam Làser Caldes comunica que Humberto Mendes no continuarà el proper curs a la Torre Roja.



L’internacional angoleny posa punt final a la seva segona etapa al club, després de tornar l’estiu passat procedent del Club Patí Vilafranca.


Des del club volem agrair-li la seva dedicació, compromís i professionalitat durant aquesta etapa defensant la samarreta calderina.


Humberto, et desitgem molta sort i molts èxits en la teva nova etapa.


 
 
 

Comentarios


bottom of page