top of page

Marc González posa punt final a la seva etapa a la Torre Roja

Després de tres temporades defensant amb passió la samarreta del nostre club, Marc González posa punt final a la seva etapa a la Torre Roja.


ree

El davanter, de 24 anys, va arribar procedent del Valdagno italià i, des del primer dia, va aportar desequilibri, entrega i gol. Amb 50 dianes amb el Recam Làser Caldes, Marc ha estat una peça ofensiva clau, capaç de desequilibrar partits amb el seu talent i instint competitiu.


En aquests tres anys, s’ha guanyat l’estima de l’afició i el respecte del vestidor amb la seva actitud exemplar i el seu compromís constant amb l’equip i els valors del club.


Des del club volem agrair sincerament la seva professionalitat i dedicació, i li desitgem molta sort en els nous reptes que afronti.


La Torre Roja sempre serà casa teva, Marc.

 
 
 

Comentarios


bottom of page