top of page

Nit amarga a la Torre Roja (1-4)

El Recam Làser Caldes ha patit una dolorosa derrota contra el Vendrell en el partit corresponent a la 21a jornada de l’OK Lliga. Els de Candami han començat el duel molt endollats amb clares arribades però sense encert en atac. En la primera ocasió pels visitants, Xavi Crespo ha inaugurat l’electrònic amb un fort xut. Els calderins han volgut reaccionar però no han trobat el seu joc vertical i pràcticament no han inquietat a Camps. Crespo, en el minut 17, ha fet el 0 a 2 que ha silenciat a la Torre Roja.


A la represa s’ha repetit el mateix guió. Els arlequinats dominant el joc però sense trobar el gol. Xavi Crespo ha pogut Fer el tercer des de el punt de penal però ha aparegut Campor. Rovira ha disposat de la 10a falta dels de Delriu però no ha pogut superar al meta vendrellenc. A falta de poc més de 10 minuts pel final, Necchi ha fet el 0 a 3 que ha sentenciat el duel. Marcos Blanqué, amb la 15a falta, ha fet el gol de l’honor pels de Candami. En el darrer minut, Necchi ha fet el definitiu 1 a 4 amb una gran definició personal.

El Caldes pateix una nit amarga després de l’efecte possitiu de la Copa. La falta d’encert en atac torna a sentenciar als calderins que sumen la 4a derrota consecutiva a la Torre Roja. La propera setmana nova cita a la lliga contra el Lloret.

48 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

El Recam Làser Caldes rebrà aquest dissabte a les 20h al PHC Sant Cugat en la 22a jornada de la Parlem OK Liga. Els calderins arriben amb la necessitat de sumar els tres punts després de les últimes d

Derrota del Recam Làser Caldes a la pista de l’Arenys de Munt per 5-4 en la 21a jornada de la Parlem OK Liga, disputada dimecres. Els calderins necessitaven sumar els tres punts per tenir certa comodi

Aquest dimecres el Recam Làser Caldes disputarà una nova jornada de la Parlem OK Liga a la pista de l’Arenys de Munt. Un duel corresponent a la 21a jornada del campionat. Els calderins arriben a la ci

bottom of page