Torna l’OK Lliga. Després de l’aturada de Nadal, el Club Hoquei Caldes es calça de nou els patins per afrontar un matx clau per donar un pas endavant cap a la permanència. En les properes 4 jornades els de Candami rebran la visita dels tres equips que ocupen la zona vermella de la lliga.

La primera prova serà el duel contra l’Asturhockey de David Miranda que ocupa la darrera posició de la taula amb 5 punts. Nouvinguts a la categoria, el quadre asturià està tenint problemes per trobar la regularitat i necessiten sumar per mantenir les opcions de continuar a l’OK Lliga. Nicolas Carmona i Pedro Gonzalez són les principals referències en atac del conjunt que rep més gols de la competició.
Els arlequinats confien en mantenir la bona ratxa a la Torre Roja i sumar tres punts que els deixarien molt a prop de les posicions europees. Pol Galbas i Ferran Rosa sumen 7 gols cadascú i són els màxims artillers dels calderins. Cesc Campor sota pals segueix en un nivell espectacular i serà clau per garantir que els tres punts es quedin a Caldes.
El proper diumenge a partir de 2/4 d’1 del migdia, Recam Làser Caldes vs Asturhockey, en directe per OK Liga TV