El Recam Làser Caldes ha sumat un punt valuós en la visita del Lleida Llista a la Torre Roja. El valor de l’empat arriba després d’igualar un 0 a 2 al marcador en el segon temps que permet seguir a la zona noble de la taula.

Els calderins han dominat amb contundencia el partit però l’efectivitat dels del Segre ha sigut la clau del matx. Álex Joseph (Minut 10) ha aprofitat la primera arribada dels de Folguera per obrir el marcador en una jugada embolicada. Els de Candami han pogut igualar amb bones oportunitats però Lluís Tomàs ha brillat sota pals.
A la represa el guió del partit s’ha repetit. Novament Álex Joseph (Minut 28) ha definit a la perfecció davant de Camps fent el 0 a 2 que ha silenciat el pavelló arlequinat. El Caldes ha lluitat per retallar distàncies. Xavier Rovira (Minut 36) ha fet el gol dels vallesans amb una gran finalització en un 1 contra 1. El pas dels minuts ha jugat a favor dels visitants que han pogut anotar el tercer amb la 10a falta dels de Candami però Camps ho ha evitat. Blanqué ha tingut la oportunitat d’empatar el matx però no ha superat a Tomàs en la directa. Rovira, un minut després, ha pogut igualar de penal però novament ha sorgit la figura del meta lleidatà. Finalment, l’esforç dels calderins ha tingut premi. Rovira ha culminat una jugada col.lectiva per fer el 2 a 2 i rescatar un punt pels de la Torre Roja.
El Caldes suma un nou punt a la lliga davant d’un rival directe que tenía el partit de cara. Rovira, amb dos gols, segueix mantenint un nivell molt alt. La propera cita dels vallesans serà el proper dissabte a partir de les 9 del vespre.